Saal Digital-recenzja fotoobrazu

By Klaudia - 20:28



Hejka Kochani :) Jakiś czas temu wybrałam się na sesję zdjęciową z moją Kochaną siostrzyczką, ponieważ najcudowniejsze momenty to te spędzone z najbliższą nam osobą i właśnie taką chwilę postanowiłam uwiecznić w fotoobrazie. Zapraszam Kochani na recenzję ;)


Muszę Wam powiedzieć, że gdy tylko go otwarłam zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Wygląda przepięknie! Ten fotoobraz wybrałam na płótnie, ale na stronce Saal Digital znajdziecie wiele innych materiałów do wyboru. Jest wykonany bardzo starannie, jest ostry i ma dokładnie takie kolory jak na przesłanym zdjęciu. Został wykończony na stabilnym bejtramie z prawdziwego drewna (2 cm), te parę centymetrów sprawia trójwymiarowe wrażenie, a jego całkowity rozmiar wynosi 40x60 cm. Naprawdę wygląda cudownie! Zobaczcie sami :)




  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Miałam okazję zamawiać z tej strony fotozeszyt i jestem bardzo zadowolona :) Myślę, że z czasem skuszę się i na fotoobraz :) Zdjęcie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń