Radiance effect-serum rozjaśniające cienie pod oczami

By Klaudia - 20:10



Hejka :) Wam też dokuczają błękitne lub brązowe cienie pod oczami? Niestety ja zmagam się z nimi już od dłuższego, ale ostatnio poszperałam trochę w internecie i znalazłam serum rozjaśniające cienie pod oczami od firmy Eparence. Testuję go już od ponad miesiąca. Chcecie wiedzieć czy serum faktycznie zmniejszyło cienie pod oczami? Zapraszam na recenzję.


Serum "Radiance Effect" stosuję codziennie rano i wieczorem w oczyszczoną skórę powiek i okolic oczu. Rano świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż, dzięki czemu możemy cieszyć się dłuższym make up, a na noc jako kuracja dla skóry. Serum jest właściwe dla każdego rodzaju skóry, także suchej i wrażliwej, a systematyczne stosowanie kremu sprawia, że skóra staje się jędrniejsza i elastyczniejsza. Po miesięcznej kuracji zauważyłam, że moja cera stała się wygładzona i odżywiona, a cienie pod oczami znacznie się zredukowały. Serum ma bardzo ładny zapach, a jego konsystencja jest zwarta w formie kremu.



  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze