Lab One-recenzja kremu do skóry tłustej, mieszanej i trądzikowej

By Klaudia - 19:36



Jak już kiedyś pewnie widzieliście, pisałam o maści dla osób borykających się z problem trądziku, jednak ostatnio miałam przyjemność testować nowy kosmetyk na ten problem. Będziecie zaskoczeni! Jest to normalizująco odżywczy krem do cery z niedoskonałościami  LAB ONE.
Twarz jest jedną z ważniejszych części naszego ciała, dlatego chcemy, aby wyglądała jak najzdrowiej i najpiękniej każdego dnia :) Może nam to umożliwić Krem Dzień&Noc. Najczęściej nakładam go wieczorem, po dokładnym umyciu twarzy, aby kosmetyk mógł działać podczas snu. Konsystencja kremu jest zwarta i ma przyjemny, ładny zapach, również podczas stosowania zauważyłam, że kosmetyk szybko się wchłania i świetnie nawilża moją skórę.
Krem możemy zaliczyć do kosmetyków luksusowych ze względu na jego cenę, ale jak dla mnie zdał on egzamin i jestem z niego bardzo zadowolona. Po miesiącu stosowania trądzik widocznie zmniejszył się, a moja twarz jest teraz bardziej nawilżona, odżywiona i przede wszystkim wygładzona.









  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo zaciekawił nas ten krem :) Musimy koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń