Palms

By Klaudia - 11:27


Hej! Jak tam u Was z wakacjami? Byliście już może w jakimś egzotycznym kraju, a może dopiero planujecie swoją wymarzoną wycieczkę w nieznane? Niestety mi już pozostały tylko wspomnienia z tego pięknego miejsca na Ziemi. Na razie nie będę Wam zdradzać, gdzie wypoczywałam, dowiecie się tego już niebawem ;) A teraz mam dla Wam małą sesję, która odbyła się w tym uroczym zakątku świata :) Właśnie taką sesję wymarzyłam sobie pod palemkami, w stroju kąpielowym. Na upalne dni, świetnie spisał się wiklinowy kapelusz z ozdobną kokardą ze sklepu Szaleo.pl, który chronił moją głowę przed słońcem. Doskonale również wykazały się okulary Hawkers z kolorowymi szkiełkami z filtrem na światło słoneczne. Zapraszam do oglądania :)




Hi! How was your holiday? Have you been already in some exotic country, or maybe you are planning your dream trip? Unfortunately me already remaining only memories from this beautiful place in the world. Soon you will find out, where I relaxed. Now, I have to you photoshoots. Just this photoshoots I dreamed under the palm trees, in swimsuit. To the photoshoots I dressed sunglasses Hawkers with colored glasses with filter to the sun. I invite you :)














  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html

    OdpowiedzUsuń