Hairvity-piękne, zdrowe włosy

By Klaudia - 14:08



Po zimie Wasze włosy są słabe i zniszczone? Znam to, pewnie każdej z nas jest ciężko zadbać o włosy w codziennej gonitwie, ale nie martwicie się, też tak miałam do czasu, kiedy zaczęłam zażywać tabletki na ten problem ze stronki Hairvity. Kapsułki biorę już od ponad miesiąca 2 razy w ciągu dnia po posiłku. Po paru tygodniach kuracji zauważyłam pierwsze efekty. Włosy stały się zdrowsze, mocniejsze i gładsze, zaczęły również szybciej rosnąć. Podczas rozczesywania dostrzegłam także, że nie wypadają i nie łamią się, a to wszystko dzięki witaminom, które zawierają tabletki m.in z grupy A, B, C i E oraz mikroelementy. Moim zdaniem kapsułki nieprzyjemnie pachną, ale może to tylko kwestia przyzwyczajenia. Tabletki są świetnym sposobem na odzyskanie blasku i połysku włosów po zimie.





  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. nigdy nie słyszałam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nigdy nie słyszałam. Ale może faktycznie warto :) Ostatnio szukałam czegoś takiego, ponieważ bardzo wypadają mi włosy

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń