Romper

By Klaudia - 22:56


Hejka :) Jak minął Wam długi weekend ? Mi udało się wyrwać tylko w niedzielę w góry do domku letniskowego dziadków koło Żywca i pomimo nieciekawej pogody uważam wycieczkę za udaną :)  Naturalnie nawet na wycieczce nie mogło się obejść bez zdjęć na bloga ;) Głównie w tej stylizacji chciałam pokazać letni kolorowy kombinezon od Twinkledeals.com, niestety przez brzydką pogodę zmuszona byłam ubrać różową ramoneskę, ale myślę, że takie połączenie wyszło nawet nieźle :) Jako dodatek do stylizacji wybrałam pojemną beżową torbę od Manzana.pl i bardzo modne tego lata niebieskie wiązane sandałki na platformie ze sklepu Born2be.pl. Prezentują się świetnie :) Miłego dnia Kochani :) 



Hey Guys :) How are you? I was on small trip in the mountains last Sunday :) Naturally there couldn't miss photos taken on my blog :) Mainly in this outfit I wanted to show you summer overalls from Twinkledaels.com, it is so beautiful :) I hope that we will love this outfit :) Have a nice day :) 










  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękny jest ten kombinezon, ja jednak nie zdecydowałabym się na niego ze względu na dekolt :D Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, buty są genialne, sama dzisiaj podobne oglądałam :)

    https://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń