Delicate

By Klaudia - 10:44


Hej Kochani :) Wczoraj już wróciłam z krótkich wakacji (wspominałam w poprzednich postach) i powracam do rzeczywistości i blogowania 🙂 Od razu po powrocie wybrałam się na sesję 🙂 Tym razem mam dla Was już jesienną stylizację, ale oczywiście w nową porę roku wchodzimy w dobrym stylu, nie może być inaczej 🙂 Hihi 🙂Czy jesienna stylizacja musi być nudna i ponura? Jasne, że nie 🙂 W tym look'u postawiłam na luźne pastelowe spodnie Bonprix.pl, wygoda przede wszystkim i białą koronkową hiszpankę. Do całości dobrałam piękne bordowe sandałki od Bootee.pl 🎔, gustowną, elegancką listonoszkę Monnari, którą znalazłam w Kolorowy Sklep, a uzupełnieniem całej stylizacji były stylowe okulary przeciwsłoneczne Hawkersco.com. Co sądzicie o tym look'u?



Hey Dear :) Yesterday I came back from holiday and I come back to reality🙂 Immediately after I went back to the session 🙂 This time I have for you the autumn styling, but of course in the new season we enter in good style 🙂 Hihi 🙂 Autumn doesn't have to be boring and gloomy 🙂 In this look I put pastel trousers Bonprix.pl and white blouse.I dressed beautiful sandals from Bootee.co.uk🎔, and the stylish, awesome sunglasess Hawkersco.com. What do you think about this look?













  • Share:

You Might Also Like

7 komentarze

  1. spodnie piękne, widzę że moda na szerokie spodnie cały czas powraca

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie widzę się w takiej stylizacji, ale ty wyglądasz w niej zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie <3 Wspaniale <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna całość, jestem pod wrazeniem zdjęc i stylizacji :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, zmysłowe zestawienie! :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja, wszystko świetnie do siebie pasuje, wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń