Recenzja kosmetyków Bishojo

By Klaudia - 22:42


Hejka :) Przez ostatni miesiąc testowałam kosmetyki od  firmy Bishojo. Dzisiaj mam dla Was recenzje płynu do demakijażu i kremu wygładzającego na dzień :) Jesteście ciekawi efektów?


Na pierwszy ogień idzie płyn do demakijażu. Zapewne każda z nas używa różnych środków do zmycia grubej warstwy makijażu jaką nakładamy każdego dnia ;) Moim obowiązkowym MUST HAVE w kosmetyczce jest płyn micelarny do demakijażu. Płyn nie wysusza skóry, a dzięki zawartemu kwasu hialuronowym, jeszcze bardziej ją nawilża, jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ mam suchą cerę. Podczas stosowania zauważyłam, że jest bardzo łagodny dla oczu i nie podrażnia ich, a przede wszystkim nie uczulił mnie :) W dodatku płyn a przyjemny, kwiatowy zapach, a sposób użycia go jest bardzo prosty, wystarczy zwilżyć płatek kosmetyczny i delikatnie zmywać oczy, szyję i dekolt.




Kolejnym kosmetykiem jest krem wygładzający na dzień. Sprawdził się idealnie, ponieważ mam bardzo przesuszającą się skórę i dlatego tak ważne jest, aby moja skóra była dobrze nawilżona. Krem ma także naturalne filtry UV, przy użyciu czemu dobrze chroni naszą skórę wystawioną na zdradliwe promienie słoneczne, a zawarty w kremie olej Babassu wygładza naskórek, wzmacnia i odmładza skórę. Jeszcze jest bardzo ciekawe, że dzięki stosowaniu kremu zauważyłam, że zmniejszył mi się trądzik :) Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków :) Polecam kobietki :)




  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze