Designs

By Klaudia - 16:26


Hej Kochani :) Jeśli czytacie tego posta to znaczy, że jestem już na Węgrzech, ale w trakcie mojej nieobecności nad blogiem czuwa siostra (jej blog), dziękuje <3. Dosłownie w ostatniej chwili udało mi się jeszcze na szybko zrobić kilka zdjęć, żebyście mieli co czytać, gdy mnie nie będzie :)  Przygotowałam dla Was już trochę jesienną stylizację, pomimo, że teoretycznie nadal mamy lato ;) Granatowa hiszpanka w ciekawe wzory od New Chic.com i jeansy w całości prezentują się bardzo delikatnie i kobieco. Przyznacie sami? Całą stylizację uzupełniły MEGA sexy czarne sandałki od Ekstraszpilki.pl a także żółte okularki Hawkers i złota bransoletka :) Co sądzicie o tym look'u? :)



Hey Guys :) Today I have prepared autumn outfit for you. Navy blouse off-shoulder in interesing designs from New Chic.com and jeans present very gently and femininely :) To all look I have added very sexy black sandals from Ekstraszilki.pl and beautiful yellow sunglasess Hawkers. What do you think about this look? :)







  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/08/outfit-of-day.html

    OdpowiedzUsuń