Pink swimmwear

By Klaudia - 13:18




Nie wiem jak Wy, ale ja już stęskniłam się za latem i dlatego postanowiłam zamówić sobie różowy strój ze stronki :New Chic. Najchętniej to już teraz pojechałabym na wakacje do jakiegoś cieplutkiego kraju i wylegiwała się pod palemkami, no, ale cóż chyba będę musiała jeszcze trochę poczekać na te prawdziwe lato. Strój jest bardzo ładny, poza jedną małą wadą- trochę prześwituje, na dole, na szczęście nie widać tego tak bardzo na zdjęciach ;) Wybrałam rozmiar S, ale żałuje, że nie wzięłam większego, bo lato tuż, tuż, a ja nadal robię masę, zamiast formy :) Haha :) Miłego dnia Kochani!




I already missed the summer and I have ordered a pink swimsuit from site:.New Chic. The costume is very beautiful ;) I love pink things. Material is very cosy and soft. I chose the size S and fits perfectly. Have a nice day!







  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze