Cold Shoulder

By Klaudia - 21:00






Jak tam Kochani? Przygotowujecie się do świąt? Mi jeszcze zostało tylko malowanie jajek, ale chwilka przerwy na napisanie posta nie zaszkodzi. Mam dla Was kolejną wiosenną stylizację. Dzisiaj różowa bluzeczka typu hiszpanka ze stronki internetowej New Chic, wycięta, podziurawiona spódnica i oczywiście buty, które pasują do wszystkiego-Super Star. Całą stylizację uzupełnia urocza pastelowa torebka z Manzana.pl. Mam nadzieję, że taki look Wam się spodoba ;) Życzę Wam Zdrowych i Radosnych Świąt Wielkanocnych i mokrego Smingusa Dingusa :)




I have spring outfit for you. Today the pink blouse from site New Chic, jeans skirt and of course the shoes that fit everything - Super Star. Blouse is very beautiful. She has light material. All styling of the lovely pastel handbags from Manzana.pl. I hope you like this one :)










  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zakochałam się w spódnicy! Świetnie się prezentuje i podkreśla Twoją figurę :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka typu hiszpanka mnie urzekła <3
    Super fotki, pozdrawiam cieplutko i
    zapraszam do nas ;)

    http://fithorsesgimnsaticcatsport.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń