Etuo.pl-receznja etui

By Klaudia - 13:14


Hej Kochani!  Słyszeliście może o Etuo.pl? Nie? Spokojnie, nic straconego, już Wam opowiadam. Jest to stronka internetowa, działająca na rynku już od połowy 2014 roku. Etuo.pl oferuje akcesoria do niemal wszystkich modeli telefonów. Ostatnio otrzymałam dwa case'y z tej stronki.
Jeden case wybrałam typowo kobiecy, nawiązujący do tematu bloga-moda: tutaj. Case jest wykonany z gumy i wygląda naprawdę pięknie. Na obudowie nie zauważyłam żadnych zarysowań. Etui sami możemy zaprojektować, dodając swoje zdjęcie lub wybrać z kreatora wzór jaki chcemy. Kiedy już się zdecydujemy kupić case'a, nie musimy się rejestrować, aby złożyć zamówienie, co daje wielki plus tej marce. Dostawa jest już w 24h, więc jak sami widzicie, paczuszka przychodzi do nas w ekspresowym tempie.




Tego case'a wybrałam w smakowite donuty-znajdziesz tutaj. Wygląda przepysznie, aż ślinka mi cieknie na sam jego widok, szkoda, że jest tylko narysowany, bo nie umiałabym się mu oprzeć. Ten case również jest bardzo ładnie i estetycznie wykonany.






Na hasło: "blogznizka" otrzymacie -10% zniżkę na wymarzonego case'a.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie miałam żadnego etui z tej strony, ale słyszałam o niej sporo dobrego :) Wybrałaś bardzo ładne wzory, strasznie podoba mi się ten w donutami! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń