Sweetly

By Klaudia - 13:13


Hejka :) Nareszcie rozpoczynam ferie zimowe, już myślałam, że nigdy się ich nie doczekam, a jednak! W końcu będę miała więcej czasu w tygodniu na nowe zdjęcia, a nie jak to zazwyczaj robię w weekend, bo w tygodniu wiecznie jestem zabiegana, pomiędzy szkołą, a robieniem prawa jazdy :)  W dzisiejszej stylizacji ubrałam krótki, biały top z czarnymi paskami na ramiączkach od Shein, szarą spódnicę oraz czarną ramoneskę :) A jako dodatki posłużyły mi piękne kabaretki, które idealnie pasują do eleganckich, czarnych muszkieterek Born2be :) Oczywiście jak to u każdej kobiety bywa nie może także zabraknąć torebki, tym razem postawiłam na zgrabną, szarą torebkę na ramię marki Manazana, a moją głowę przed zimnem chroni elegancka czapa od Starling Hats :) Jak Wam się podoba całość? :) Miłego dnia Kochani :)



Hi Guys :) Today I put on black jacet and grey skirt with white striped top from website Shein. It is so beautiful and lovely :) I wear black boot Born2be and grey bag Manzana. On my head there is a pink hat from Starling Hats :) Do you like this look? :) Have a nice day :)









  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze