Let it snow

By Klaudia - 10:43




Hej :) Jak tam u Was zimna?  U mnie niestety śnieg już stopniał i pozostały mi tylko wspomnienia z tego śnieżnobiałego krajobrazu, ale na szczęście tydzień temu udało mi się uwiecznić śnieg na zdjęciach :) Do stylizacji ubrałam przyjemny, szary sweterek i ciepłą, krótką kurteczkę od Answear  :) Wybrałam także eleganckie, rękawiczki z kwiatowym wzorem od Szaleo, w mojej stylizacji znalazła się również cieplutka czapka Starling Hats, która idealnie zadbała o moje uszka :) W taką pogodę doskonale sprawdziły się też ciepłe traperki, które znalazłam na stronie Born2be. Całość stylizacji dopełniła torebka Manzana, jest ona bardzo pojemna, a przy tym wygląda elegancko i klasycznie :) Co sadzicie o tej stylizacji? :)







  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze