Denim outfit

By Klaudia - 17:29



Hejka! Jak Wam mija dzień? Dzisiaj mam dla Was idealną stylizację do pracy, ale także do szkoły :) Wybrałam śliczny, żółty sweterek prosto od Shein. Ostatnio przeglądając różne modowe inspiracje, zauważyłam że teraz ten kolor jest bardzo pożądany wśród blogerek, szczególnie patrząc na tą przygnębiającą pogodę za oknami ;) W dodatku od niedawna w moim regionie zaczęły występować minusowe temperatury, a więc na mojej głowie nie mogło zabraknąć pięknej, cieplusiej czapki od Starling Hats, wręcz w takich momentach nakrycie głowy jest niezbędne, a swoją drogą uwielbiam chodzić i prezentować się w różnego rodzaju czapach :)
Znów ubrałam muszkieterki, ale to już chyba wiecie, że mam na ich punkcie opsesję :) Hihi :) Powiem Wam szczerze, że do tej pory nie spotkałam się jeszcze z tak wygodnymi kozakami i to na pewno nie będzie moja ostatnia stylizacja z tym modelem obuwia :) Te fantastyczne buty znalazłam w Born2be :) Jak Wam się podoba cała stylizacja Kochani? :)





Hello! How are you? Today I have for you an ideal look to work or school :) I chose a cute yellow sweater. I found this sweater on website Shein. It is warm and so beautiful. :) I dressed white, warm  winter hat form Starling Hats and long boots Born2be. Do you like this styling? :)














  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super wyglądasz :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/millybridal.html

    OdpowiedzUsuń