Jeansowa kurtka

By Klaudia - 19:11

 

Hej, hej Kochani! Pomimo panującej pandemii, udało mi się spędzić parę dni w Szczyrku i przy okazji miałam możliwość odpocząć od ciągłej nauki i przygotowań do matury :) Niestety pogoda nie była za zbyt sprzyjająca, na szczęście w hotelu, w którym się zatrzymałam był basen, więc całe dnie spędzałam...właśnie tam :) Pogoda też nie zniechęciła mnie do sesji zdjęciowej, chociaż była ona naprawdę bardzooo krótka, bo chwilę później zaczęło padać. 

Na taką aurę wybrałam lekką jeansową kurtkę Bonprix! Tylko spójrzcie jak idealnie skomponowała się z krajobrazem gór! Jest rewelacyjna i pasuje do wszystkiego, nawet do czarnych spodni i zwykłych jeans'ów. Na pewno pokażę Wam jeszcze jedną stylizację z nią w roli głównej, tylko tym razem z sukienką :)

 

 

 

 










  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze