Spring is here!

By Klaudia - 15:14


Hej Kochani! Trochę mnie ostatnio mniej na blogu, ale przygotowuję się do matury i praktycznie cały czas poświęcam na naukę i powtórki do egzaminów, takie życie, cóż poradzić. Natomiast na krótkie sesje zdjęciowe też znajduję czas! ♥️ Tym razem wybrałam wiosenną stylizację w roli głównej z pięknym koronkowym body, które znalazłam na stronce Shein. Jak tylko je zobaczyłam to pomyślałam muszę je mieć! Spódniczkę również tam znajdziecie i jeszcze wiele innych ciekawych spódniczek ze skóry ♥️ Jest w czym wybierać! ♥️


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


Hey Guys! I'm a little less on the blog, but I'm preparing for the final exams and all the time I'm retaking for exam. However, I also find time for photos! ♥ ️ This time I chose spring outfit in the lead role with a beautiful lace body. I found it on the Shein website. As soon as I saw this body I thought I must have it! I wore black skirt also from Shein, you can also find it there and many other interesting leather skirts ♥ ️ 





Kod rabatowy- 15% do sklepu Shein na hasło "Q2profa"

  • Share:

You Might Also Like

9 komentarze