Wizyta w salonie Depilacja.pl

By Klaudia - 20:50


Hej Kochani ♥️ Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym postem, ponieważ będzie w nim mowa o depilacji laserowej♡ Zapewne wielu kobietom doskwiera problem z odrastającymi włosami pod pachami, które po pewnym czasie stają się uciążliwe do golenia, jednak dwa miesiące temu postanowiłam odwiedzić salon Depilacja.pl w Gliwicach, aby pozbyć się ich raz na zawsze ♥️

Wybrałam pakiet "do skutku"(jest to pakiet 9 zabiegów), natomiast wystarczy, jedynie 6 zabiegów, aby ostatecznie rozprawić się z problemem. Na razie jestem po dwóch zabiegach depilacji laserowej, jednak już widzę pierwsze efekty, włoski coraz wolniej odrastają i zaczynają samoistnie wypadać. Sam zabieg przebiegł bardzo szybko, trwał zaledwie 10 minut, lecz jeśli chodzi o ból, delikatnie piekła mnie skóra, ale było to do przeżycia. Już nie mogę się doczekać kolejnych efektów.
W salonie wykonywane są także zabiegi depilacji laserowej bikini, ale nie tylko, również w okolicach łydek, ud, pośladków, pach i linii białej.

W następnym poście bardziej szczegółowo opiszę Wam moją wizytę i jak się do niej przygotować :)






Mam także dla Was kody rabatowe:
-na kod "klaudia_wieczorek20" otrzymacie 20% rabatu na wybrany zabieg w salonie
-na kod "klaudia_wieczorek50" dostaniecie 50% zniżki na pierwszy zabieg na jedną partię ciała
Kod wystarczy podać dzwoniąc na infolinię :)

Cennik depilacji laserowej znajdziecie oczywiście na stronie Depilacja.pl :)








  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze