Sukienki

By Klaudia - 09:59



Hej Kochani ♥️ Dni stają się coraz cieplejsze, mam nadzieję, że taka piękna pogoda będzie również w weekend majowy, który zbliża się już wielkimi krokami ♥️ Liczę na co najmniej 20°C, jeśli temperatura na termometrach będzie wyższa oczywiście nie pogardzę :) Haha :)

 Jak już o pogodzie wspomniałam, to dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka propozycji pięknych sukienek, które na pewno idealnie sprawdzą się na słoneczną pogodę u nas w Polsce, a może już macie zaplanowany wyjazd do jakiegoś egzotycznego zakątka świata i właśnie tam ubierzecie swoje nowe nabytki? :) 

Myślę, że różne kolory, kroje i wzory przykują Waszą uwagę :) 

Zwiewne sukienki na ramiączkach w kwiatowych wzorach nadal są modne i mam nadzieję, że za kilka lat nie "wyjdą z mody", bo sama jestem wielką fanką takich perełek, szczególnie, kiedy mogę je ubrać w upalny dzień :) Ja już sobie wyobrażam jak ubieram taką sukienkę podczas spaceru po plaży na wyspie greckiej ♥️ Chyba się trochę za bardzo rozmarzyłam, ale to po prostu przez fakt, że nie mogę się już doczekać wakacji :) Haha :)

Powiem Wam szczerze, że osobiście najbardziej uwielbiam sukienki typu "off-the-shoulder", czyli te z odkrytymi ramionami ♥️ Wyglądają bardzo elegancko, a przy okazji możemy się w nich czuć swobodnie i stylowo :) Nawet gdyby zdarzyłby nam się chłodniejszy wieczór, spokojnie możemy założyć sweterek lub marynarkę i też będzie świetnie wyglądać! :)


A jakie są Wasze ulubione kroje sukienek? :)

Miłego dnia Kochani :) 





  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze