Lemon

By Klaudia - 15:31



Hej Kochani :) Dzisiaj mam dla Was dość słodką sesję, bo praktycznie na każdym zdjęciu wyglądam jak cukiereczek. Hihi :) Oczywiście w przenośni ;) Takie wrażenie sprawia przepiękna spódnica od Madamekier.pl, w jakiej ostatnio miałam okazję pozować. Rozkloszowana spódnica o cytrynowym kolorze, świetnie się układa i wygląda cudnie, a ja choć przez chwilę mogłam się w niej poczuć jak księżniczka z bajki :) Całą stylizację uzupełniła bluzka w motyle i sandałki na słupku, a także postanowiłam dodać balony, aby uzyskać choć trochę magiczny efekt. Czy mi się to udało? Zobaczcie sami :)











  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Przepiękna dziewczęca stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna stylizacja :) Wyglądasz naprawdę cukierkowo ):):):)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń