Blue Ocean

By Klaudia - 12:25


Hej Kochani! Nadal nie mogę uwierzyć, że już mamy czerwiec i połowę roku za nami! Ale ten czas pędzi! Mam nadzieję, że będzie już cały czas tak słonecznie jak przez ostatni tydzień, bo stęskniłam się już za tymi upałami :) W te lato na pewno nie może u mnie zabraknąć błękitnej, delikatnej hiszpanki od Shein. Ostatnio mam opsesję na tego typy bluzkach :) Jako dodatki do stylizacji wybrałam przepiękne pastelowe kolczyki i różową bransoletkę z czterolistną koniczyną By Dziubeka. Myślę, że ta bransoletka przyniesie mi kiedyś szczęście :) Hihi. Nie obejdzie się również bez eleganckiego złotego zegarka Mockberg z czarną tarczą. W rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej! Świetnie także skomponowała się beżowa miejska torebka Manzana. Mam nadzieję, że ten look Wam się spodoba :) Miłej niedzieli Kochani :)




Hey Guys! I don't belive, that we already have a June, but this time rushes. Today I have a few of summer pictures for you :) In this summer I can not miss the blue, delicate off-the-shoulder from Shein. The best women decorate jewelry, so I wored beautiful pastel earrings and pink bracelet By Dziubeka. Earrings are the best! Also can not miss the elegant gold watch Mockberg with black dial. This watch is so beautiful and samrt. I hope this look you will like :)











  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetne zestawienie! Bardzo podoba mi się spódniczka, szukam takiej już od dłuższego czasu :D Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń