By Klaudia - 20:27


Witajcie Kochani! W tym poście chciałabym Wam zrecenzować klasyczne marmurowe casy, które dostałam od  Funnycase.pl. Na pewno wielu z Was tak jak ja nawet na krok nie rozstaje się ze swoim smartfonem, dlatego też stale szukamy dla nich pięknych etui.




Te dwa marmurowe casy zamówiłam dla siebie na Huawei oraz dla siostry (jej blog) na HTC.

Strona Funnycase.pl ma świetny kreator, gdzie sami możemy stworzyć własnego wymarzonego case'a. Jeśli chcemy wrzucamy swoje zdjęcie lub wybieramy jeden ze wzorów istniejących już na ich stronie. Wzory są tematycznie pogrupowane, dlatego nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem pożądanego wzoru. Nasze marmurowe casy wybrałyśmy z kategorii "Marble". Etui są wykonane z gumy.



Po otworzeniu case'a od razu zwróciłam uwagę na jakość, są wykonane naprawdę profesjonalnie.
Na marmurze nie zauważyłam żadnych skaz ani innych podobnych uszczerbków. Casy są rzeczywiście piękne pod względem wizualnym jak i wykonania. Oczywiście casy kupujemy po to, aby ładnie wyglądały na naszych telefonach, ale także przede wszystkim po to by chroniły go przed
różnymi niefortunnymi upadkami.



Na hasło "Profashionworld" otrzymacie zniżkę -15% na wymarzonego case'a




























  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Obudowy są cudowne, ja poluję na marmurek do mojego telefonu chętnie skorzystam z rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I share your blog : http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/profashion-world.html

    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy, pełen inspiracji blog. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)
    buziaki, Niki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te obudowy! :)
    Swietny wzór :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam etui z tej strony i jestem bardzo zadowolona :) Twoje bardzo mi się podobają, bardziej to, które ma mniej złotego :)
    Obserwuję!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Obudowy są super! Bardzo ładne printy!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wygladają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie te pokrowce ;)


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne casy, naprawdę marmurkowe obudowy wyglądają bardzo ładnie i elegancko :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zatracam się na takich stronach. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna skórzana spódnica ♥
    http://sistemaplastics.com/products/to-go

    OdpowiedzUsuń