Wishlist-Newchic

By Klaudia - 13:03

Hejka!

Jak minął Wam weekend? Mam nadzieję, że dobrze, bo na zakończenie tego leniuchowania przygotowałam dla Was kilka ciekawych spódnic od: Newchic. Chyba każda kobitka ma w szafie przynajmniej jedną spódnicę, pomimo, że ubiera ją tylko od święta. Może po obejrzeniu tego posta przekonacie się, że spódniczki są fajne. Ja osobiście kocham chodzić w spodniczkach, obojętnie jakich. Po prostu mają pięknie wyglądać i leżeć na mnie :) 

Hey guys!

How was your weekend ? I hope it was ok :), I have prepared for you some interesting skirts from: Newchic. I think every woman have in wardrobe anyway one skirt, although wears it only on special occasions. Maybe after seeing this post you will see that the skirts are great. Personally I love wearing in skirts :) Simply skirts can look beauty ;)

Hollow High Waist Pleated Women Bubble Skirts

Casual Women Solid High Waist PU Leather Bodycon Skirt
Street Burr Knee Length High Waist Women Casual Denim Skirts

  • Share:

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Świetne spódniczki ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pierwsza spódniczka :D ma łądny wzór i kolor !

    Pozdrawiam Pa0llka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza urocza :d
    klikam;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 jest super, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowa jest prześliczna, romantyczna i urocza. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta jeansowa świetnie połączyłaby się z białym sweterkiem i trampkami. <3 Bardzo ładne i dziewczęce spódniczki. Współpracujesz z jakąś firmą?
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. mają super asortyment ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają duży wybór. ;] Pierwsza jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka! ♥

    http://lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna wishlista, jeansowa najbardziej mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko chodzę w spódnicach zwłaszcza w taką pogodę, bo jestem zmarzluchem, ale mam kilka ulubionych :)
    jeansowa trapezowa jest moim numerem jeden, ale uważam, że każda kobieta powinna mieć chociaż jedną czarną spódnicę- to taka podstawa kobiecej szafy :)
    tutaj bardzo mi się podoba bordowa- te wycięte wzory są przepiękne!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te spódniczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie ładne, chociaż ja wolę w trochę krótszej wersji :)
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dosłownie mam jedną spódniczkę i zakładam ją tylko wtedy, kiedy nie mam innego wyjścia. Najchętniej chodziłabym w samych spodniach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny Blog *.*
    Warto Tu Zajrzeć <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza spódnica jest naprawdę śliczna! Kliknęłam! Powodzenia we współpracy, kochana ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń