By Klaudia - 17:40

Hej Kochani!

W ten zimowy czas mam dla Was parę zdjęć z ciepłego października, w którym słoneczko odwiedzało nas bardzo chętnie. Przy tak pięknej pogodzie człowiekowi od razu powraca chęć do życia. Zgodzicie się ze mną? Marzę, żeby znów ubrać tą przewiewną bluzeczkę na ramiączkach i te złote szpileczki. Niestety będę musiała jeszcze trochę poczekać na słońce. Zapraszam do oglądania. Udanego tygodnia Wam życzę :)







Bluzka: New yorker
Spódniczka: Bershka
Szpilki: Deezee
Torebka: Sammydress

  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Genialnie wyglądasz w tej stylizacji. Aż zatęskniłam za latem..;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz! :) Bardzo fajne miejsce do sesji!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit oraz śliczna z Ciebie kobietka!:)

    Miłego wieczorku życzę :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja tęsknię za takimi ciepłymi dniami! Piękna stylizacja ♥

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Aż zatęskniłam za słońcem :(


    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie- www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, już odliczam dni do wiosny! Wyglądasz świetnie, genialna figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przydało by się już takie ciepełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz, uwielbiam te buty, są genialne :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super outfit, uwielbiam takie buty ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam również marzy się już słoneczko :) Piękna, delikatna stylizacja, szczególnie podobają nam się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo trafilas w moj gust z ta stylizacja! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna stylizacja! Bardzo kobieca:)
    Świetne zdjęcia:)
    Również tęsknię za słoneczkiem, ale już niedługo będziemy mogli się nim cieszyć:) Aż trudno uwierzyć, że to zdjęcia z października!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń