By Klaudia - 10:12

Hej Kochani!

Dzisiaj mam dla Was recenzję maści Duac na problemy z trądzikiem. Pewnie niektórym z Was także dokucza ten problem. Przygotowałam małą recenzję maści, którą sama stosuję już od ponad roku. Może na zdjęciach nie widać, ale bardzo doskwiera mi problem czerwonych krostek szczególnie widocznych na twarzy. Jakiś czas temu postanowiłam zapisać się na wizytę u dermatologa, myślałam, że przepisze mi jakąś beznadziejną maść, żeby pozbyć się kolejnej zdesperowanej nastolatki, która przyszła do niej, bo wyskoczyło jej parę krostków. Ale zaskoczyła mnie! Przepisała mi tę magiczną maść. Oczywiście nie wszystko jest tak super. Niestety cena jest powalająca, maść kosztuje prawie 70 zł i starcza gdzieś od 1-2 miesięcy. Lek ten jest wydawany na receptę, dlatego gdy jestem u lekarza to biorę odrazu 2 recepty, żebym nie musiała tyle razy po nią biegać. Pomimo wysokiej ceny nie zraziłam się, wykupiłam ją i po ok.2 tygodniach od zastosowania zobaczyłam efekty jej działania. Owszem od czasu do czasu wyskakują mi jeszcze jakieś krostki, ale po zastosowaniu Duac'u jest ich znacznie mniej. Maść jest łagodna, ma nieprzyjemny zapach w tubce, ale po nałożeniu na twarz nie czuć jej, biała spoista konsystencja. Codziennie wieczorem stosuję maść po zmyciu makijażu. Jestem z niej bardzo zadowolona. Polecam każdemu kto zmaga się z trądzikiem!









  • Share:

You Might Also Like

58 komentarze

  1. Z chęcią wypróbuję, ponieważ zmagam się z tym samym problemem. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dobrze, że ja nie mam z trądzikiem nic wspólnego, ale post przydatny i na pewno nie jednej osobie się przyda opis.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W trakcie dojrzewania chyba każdy zmaga się z problemem trądziku, wiec bardzo fajnie ze opisujesz na swoim blogu pomocnik w walce z trądzikiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jakieś trzy/dwa lata temu nie znałam tej maści. Dziś mam małe problemy. Czasem mi coś wyskoczy ale używam peelengu i zaraz schodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i przez swoja głupotę poparzyłam sobie tym twarz, za dużo nałożyłam :(

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szcżęście nie mam problemów z trądzikiem ;) ale na pewno polecę koleżance ;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już wiele dobrego o tej maści, muszę wypróbować :) Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam problemy z trądzikiem i różnego rodzaju antybiotyki przestają na mnie działać. Chętnie bym wypróbowała ten produkt bo brzmi kusząco :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam ten produkt, jednak niewiele mi pomógł. Fajnie, że u Ciebie się sprawdza. Pozdrawiam i obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tego produktu ale słyszałam wiele dobrego będę musiała go kiedyś wypróbować :)
    Zapraszam do mnie -klik
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja problemu takiego z trądzikiem nie mam, więc nie mogę Ci nic polecić.
    Ale mam wrażliwą skórę i serdecznie polecam Krem Cetaphil, ma genialny żel do mycia twarzy i tonik
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ten problem przed albo po okresie tylko :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym produkcie,ale z chęcią go wypróbuję.

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście nie mam ostatnio już takiego wielkiego problemu z krostkami na twarzy, chociaż wiadomo, czasami coś wyskoczy ;p ale dobrze wiedzieć jakie są sprawdzone, działające produkty :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG. EGZEMPLARZ

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście mam ten problem z głowy, ale długo się męczyłam i szukałam pomocy :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie mam zbyt dużych problemów z trądzikiem, z czego bardzo się cieszę. Ale super recenzja i bardzo ładne zdjęcia.
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz już nie mam dużego problemu z trądzikiem, ale myślę że polecę tą maść innym osobom, które mają taki problem :). Również obserwuję :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy o niej nie slyszalam ale chetnie bym wyprobowala <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Do walki z trądzikiem co prawda używam innego mojego sprawdzonego kremu, ale w przyszłości postaram się i również to wykorzystać.
    obserwuje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. będę musiała ją wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno jak będę potrzebować to go użyje. Dzięki :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słyszałam o produkcie , al e chętnie bym wypróbowała ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy o tym nie słyszałam... Swojego czasu interesowałam się takimi kosmetykami, jednak teraz - dzięki Bogu - kupuję tylko lekkie kosmetyki na niedoskonałości ;) Świetnie napisana recenzja, oby tak dalej, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. całe szczęście mnie problem trądziku ominął :) ale Twój post jest bardzo przydatny dla osób, które się z nim zmagają :)
    pozdrawiam serdecznie
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy o niej nie słyszałam, a sama borykam się z problemami trądziku, jednak ja też już znalazłam swoje 'wybawienie' :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam problemów z trądzikiem, ale moja koleżanka stosowała ten produkt i pomógł jej :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam za dużych problemów z trądzikiem na szczęście :)
    Pomimo tego stosuje kilka innych produktów
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja cera nie sprawia problemów więc nie mogę się wypowiedzieć, ale dla kogoś kto ma problemy z trądzikiem to fajny post :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Już na szczęście nie mam problemów z trądzikiem, ale polecę te maść znajomej :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam jej nigdy, chociaż tez miewam takie problemy ale wtedy raczej stawiam na zwykłą maść z witaminą A lub krem barwy siarkowej wysuszający :D
    Ale może i tej maści kiedyś spróbuję :D tzn przetestuję bo przecież nie będe jej jadła haha
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam nigdy na szczęście żadnych problemów z cerą <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cool review! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też mam problemy z trądzikiem
    Pozdrawiam i obserwuję
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że na receptę tak to bym już była po nią w aptece. :))

    Również obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    aminique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy produkt ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    OdpowiedzUsuń
  39. nie słyszałam o tym produkcie :)
    prowadzisz super bloga! <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi raczej ten krem się nie przyda, bo nie mam trądziku :) Nie słyszałam o tym produkcie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. całe szczęście nie mam problemów z trądzikiem ale post bardzo fajnie napisany i pewnie przyda się niejednej nastolatce :)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o niej. Ja akurat nie mam problemu z trądzikiem ale na pewno wielu dziewczynom może się ten post przydać!

    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cena faktycznie powala ;D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam problemu z trądzikiem, ale dobrze wiedzieć, że taki produkt jest :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Na szczęście nie mam tego problemu :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy produkt ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zgadzam sie z toba, ta masc mimo swojej ceny, jest warta kupna ;) moja siostra jej uzywa i faktycznie jej pomogla

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! miłego dnia

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. W walce z trądzikiem zawsze mam jakiś preparat od dermatologa ;) Ponieważ zdarzyło się, że apteczne bez recepty mnie uczuliły ;/
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale cena naprawdę powala ;')Chociaż jeśli jest skuteczna to warto wydać na nią te 70 zł :)

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam swój fajny preparat do tego i jak na razie daje rade, może gdy się skończy to sięgnę po coś innego. Bardzo fajny post. Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Super produkt, sama go kiedyś używałam :) Obserwuję
    http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  53. wlaśnie mam zamiar zapisac sie do dermatologa, bo problem z trądzikiem jest mega uciążliwy. Zobaczymy co mi przepisze

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję za odwiedziny :)

    Cena nie ma znaczenia, zdrowie najważniejsze :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń