Spring look

By Klaudia - 16:42


Hejka Kochani :) Pomimo, że pogoda za oknami znów pokazuje nam minusowe temperatury, przynajmniej jakiś tydzień temu mogliśmy choć na chwilę poczuć prawdziwą wiosnę i właśnie wtedy udało mi się porobić kilka zdjęć w wiosennej stylizacji :) Wybrałam piękną błękitną bluzkę od Shein  z motywem kwiatów, przewiązaną kokardą :) Ubrałam także elegancką kurtkę ze sztucznej skóry z futerkiem, którą znalazłam na stronie Bonprix :) W rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej i stylowo ;) Jako dodatki wybrałam szarą, okrągła torebeczkę Manzana z ozdobnymi ćwiekami, którą możemy również nosić przez ramię, jeśli nam wygodniej :) Zarówno buty stanowią nieodłączną część każdej mojej stylizacji, tym razem postawiłam na czarne czółenka Born2be ze złotym zdobienie na słupku ;)




Hey Guys :) Today I have for you spring look :) I chose a beautiful blue blouse from Shein with a floral motif, I wore an elegant leather jacket with fur, which I found on the Bonprix website :) As accessories, I chose the gray Manzana bag with decorative studs and black shoes  :) Do you like my outfit ? :)









  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze