My 18th birthday!

By Klaudia - 10:02



Hej Kochani :) Ostatnio obchodziłam moje 18 urodziny! Tak, tak, nie ukrywam, że właśnie stałam się starą kamelą :) Hahaha. To były moje najpiękniejsze urodziny jakie kiedykolwiek przeżyłam! Cała rodzinka naprawdę się postarała, aby wszystko było idealnie w ten dzień :) Dostałam mnóstwo prezentów, kwiatów, ale chyba najbardziej ucieszyłam się z dmuchanych balonów jakie zamówiła mi siostra (jej blog) :) Od razu jak je dostałam musiałam oczywiście porobić upamiętniające ten dzień zdjęcia :) Z całego serca chciałabym podziękować wszystkim, którzy uczynili, że ten dzień był niesamowity :) Było cudownie, DZIĘKUJE!!!




Hey Guys :) Recently, I celebrated my 18th birthday!  For this special occasion I dressed beautiful red dress from website Shein and very sexy bodysuit Shein. In this clothing I could feel very elegant and exceptionally :) This day was so amazing! :) I got a lot of presents and flowers :) My family really tried to make to everything perfect this day :) THANK YOU! :)













  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja też niedawno obchodziłam swoje 18-naste urodziny :D Życzę Ci spóźnionego Wszystkiego Najlepszego!
    Balony śliczne, miałam podobne, tylko, że w kolorze czarnym :D

    OdpowiedzUsuń