Red Total Look

By Klaudia - 19:19


Hej Kochani! Ostatnio miałam przyjemność odwiedzić w pobliskiej wsi przepiękny gminny park i właśnie tam porobić kilka zdjęć na bloga :) Jest tam pięknie, widać, że jesień już do nas przybyła i muszę Wam koniecznie zdradzić, że tej jesieni stanowczo króluje czerwień! Dokładnie w tym ognistym kolorze jest cała moja stylizacja, którą pomógł mi skompletować Answear.com :) Ubrałam mega seksowne czerwone body Missguided ze spiczastym dekoltem, który podkreśla kobiece kształty, a przy okazji wygląda bardzo elegancko :) Świetnie także sprawdzi się na co dzień, ponieważ możemy go ubrać np. do spodni czy spódnicy. Body jest zrobione z gładkiej, cienkiej i elastycznej dzianiny, dzięki czemu możemy czuć się w nim wygodnie i komfortowo przez cały dzień. Na górę wybrałam nieocieploną ciemnoczerwoną ramoneskę Mango ze skóry naturalnej o prostym fasonie :) Zapinane kieszenie i zapięcie na suwak dodają jej oryginalności i niepowtarzalności, dzięki czemu ramoneska prezentuje się zawsze zjawiskowo i stylowo! Dodatków także nie mogło zabraknąć :) Idealnie do tego look'u pasowała piękna czarna chanelka Monnari z Kolorowy Sklep i oczywiście marmurowy zegarek prosto od Elie Beaumont :) Jak Wam się podoba Kochani taka stylizacja? :)














  • Share:

You Might Also Like

7 komentarze

  1. bardzo do gustu przypadala mi ta czerwona kurteczka- zdecydowanie kolor czerwony to hit tego sezonu!! ;)


    nowy post ;*
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/paris-chic-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham czerwień, więc kupuję stylizację - baaardzo mi się podoba! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja ostatnio bardzo polubiłam czerwień :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz. Ta ramoneska jest bardzo ładna :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) Spódniczka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybierałam tą samą kurtkę na answear i już była niedostępna teraz wiem dlaczego :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja!
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń