Gold autumn

By Klaudia - 18:02


Hej Kochani :) Dzisiaj mam dla Was kolejną jesienną stylizację :) Piękną zamszową spódniczkę znalazłam w sklepie SampleShop, która bardzo przypadła mi do gustu, jest wygodna, a przy okazji prezentuje się bajecznie :) Na górę założyłam elegancką bluzeczkę od Vipshop. Tej jesieni znów modne są muszkieterki, których także nie mogło zabraknąć w tym look'u :) Jak Wam się podoba stylizacja? :)



Autumn came to us, so I prepared for you autumn outfit.. Today I would like to show you beautiful yellow blouse and amazing black boots from Amiclubwear.com . In addition to styling I chosed long necklace. What do you think about this outfit? Have a nice day :)








  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Wspaniała spódniczka! Piękna sesja jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te muszkieterki są śliczne!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolory! Od razu czuć, że to jesień 🍁

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jesienna stylizacja, takie kolorki w tą porę roku pasują idealnie!

    http://uglyographyy.blogspot.com/2017/10/53-first-blogs-birthday.html ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE - CZAS DO 21:00!
    Nagrody o wartości 120 zł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja ♥

    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygladasz! Cudowna stylizacja i piękne otoczenie ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, wyglądasz cudownie! Bardzo podoba mi się ta spódniczka, muszkieterki też są super :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń