Recenzja fotoksiążki- Saal Digital

By Klaudia - 20:03


Hej Kochani! Dzisiaj ponownie zabieram Was na malowniczą grecką wyspę- Korfu :) Pewnie już wiecie, że swoje wakacje odbyłam już w maju, jednak dopiero teraz postanowiłam uwiecznić te piękne chwile w fotoksiążce Saal Digital.

Fotoksiążka sama w sobie prezentuje się przepięknie :) Dzięki różnej wielkości kartek i rozmaitym szablonom, które proponuje nam firma, udało mi się umieścić w niej wszystkie najcudowniejsze momenty mojej podróży :) Format tej fotoksiążki wybrałam pionowy, o rozmiarze 15x21, ten rozmiar jest jak zeszyt A5 i muszę Wam powiedzieć, że to był dobry pomysł, ponieważ jest mega poręczny, nie zajmuje dużo miejsca, a także wygodniej się go przegląda w takiej fromie, ale jeśli potrzebujemy więcej miejsca na zdjęcia, są oczywiście dostępne większe formaty np. A4, a także format kwadratowy ;) Zamówiłam ją z błyszczącą powierzchnią kartek, nawet z taką płaszczyzną spisuje się świetnie, ponieważ nie widać obpalcowanych zdjęć, jest ona również dostępna w twardej oprawie z przyjemną w dotyku powierzchnią SoftTouch. Nawet jeśli w trakcie tworzenia fotoksiążki zabrakło nam katrek, a chcielibyśmy dodać jeszcze kilka ciekawych zdjęć to żaden problem, ponieważ spokojnie możemy dołożyć sobie dowolną liczbę stron ;) Jakość zdjęć bardzo mile mnie zaskoczyła, wyglądają prawie tak samo jak na monitorze, a także kolory nie odbiegają od rzeczywistych :)  Jest także wiele innych udogodnień jakie oferuje nam producent. Firma nie umieszcza swojego loga na produktach, a także na życzenie klienta rezygnuje z kodu kreskowego, gwarantuje trwałość kolorów nawet do 75 lat! Wow! A przesyłkę otrzymałam w błyskawicznym tempie, moja fotoksiążka była już gotowa po 2 dniach od daty złożenia zamówienia. Zapraszam do oglądania Kochani :)













  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Wygląda na bardzo dobrze wykonaną :) Z pewnością będzie budziła uśmiech na Twojej twarzy podczas oglądania, świetny pomysł na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń