Gray

By Klaudia - 17:57


Hejka!  Pogoda nas w ten weekend nie rozpieszcza, ale i na taką jesienną aurę mam przygotowany idealny look :) W ten jesienny czas idealnie sprawdzi się przepiękny, mięciutki sweterek ze sklepu Louboutique.pl , w którym każda kobietka poczuje się bardzo kobieco i seksownie, a to wszystko dzięki ciekawemu dekoltowi, który posiada :) Moim must have są także białe butki sportowe Born2be.pl z interesującymi motywami :) Wyglądają świetnie! Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka stylizacja :)












  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetna stylizacja :D Kapelusz mi się podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten sweterek! Wyglądasz super :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczką jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba <3 Świetny kapelusz :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń