Garden of roses

By Klaudia - 18:56




Hej Kochani :) Pewnie wy również cieszycie się na lato i słoneczne dni ;) Co powiecie na klimatyczną jeansową spódniczkę z motywem róż? Mi bardzo przypadła do gustu. Nie uwierzycie, ale dostałam ją przypadkiem od siostry (jej blog), którą zamówiła sobie do zdjęć, niestety spódniczka jest trochę wąska w biodrach i siostra nie wcisnęła się w nią, w taki oto sposób powędrowała w moje ręce :) Korzystając z okazji pozwoliłam sobie stworzyć posta z nowym nabytkiem. Do spódniczki postanowiłam ubrać koronkową bluzeczkę na ramiączkach i teraz bardzo modne buty slip-on. Całość uzupełniły czarne okulary Hawkers z filtrem na słońce i praktyczna, pojemna torebka Manzana


Obraz znaleziony dla: szlaczek do bloga


Hey Guys. I hope that are you happy for summer and hot days. What do you say about skirt with roses? I love it :) This skirt I got from my sister, because she isn't skinny enough. I used this beautiful skirt to the next styling. To skirt I dressed blouse in lace and very fashionable shoes: slip-on. To this styling I dressed black sunglasses Hawkers with sun filter and practical, capacious bag Manzana.










  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Masz kochaną siostrę, piękna jest ta spódniczka :)
    naprawdę wyglądasz w niej cudownie i pewnie stworzysz z nią
    mnóstwo stylizacji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tej stylizacji!

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta spódniczka, wyglądasz rewelacyjnie. Również torba jest genialna :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń