Flowers wishlist

By Klaudia - 11:08



Hej Kochani :) Ostatnio szukałam w internecie inspiracji modowych i zauważyłam, że bardzo modne stały się przeróżne bluzeczki z kwiecistymi motywami. Właśnie w tym poście chciałabym Wam pokazać kilka od: Shein. Osobiście uwielbiam chodzić w takich klasycznych i zwiewnych bluzkach. Na pewno świetnie będą się prezentowały do krótkich spodenek i butów-slip-on ;)


Hey Guys :) Recently I was looking for fashion inspirations via internet and I noticed that very fashionable are the blouses with floral motifs. In this post I would like to show you some from: Shein. Personally I love to wear in classical and beautiful blouses. For sure it will be fits to shorts and shoes-slip-on ;)





blouse161227708_2


blouse170502003_2

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Oj my po prostu uwielbiamy koszule i bluzki z haftami :) Wszystkie propozycje bardzo się nam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bluzeczki :) Również uwielbiam hafty z motywami kwiatów !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega są teraz ubrania z tym trendem!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kwiatowe hafty♥ Poklikałam kochana!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Pzepiękna ta bluzka <3.Obserwuję,miło by było gdybyś się odwdzięczyła ;).
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluzka najbardziej mi się podoba ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam hafty z kwiatami, kilka dni temu zamówiłam sobie chyba ze trzy sukieki w takie wzory! Ale najbardziej to podobają mi się buty z tymi naszywkami - nie ma takich, które byłyby brzydkie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne bluzeczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń