By Klaudia - 13:39

Witajcie Kochani!

Ten tydzień miałam mega zajęty na szczęście w weekend udało mi się zrobić sesję z uroczym sweterkiem. Już w przed ostatnim poście napisałam Wam zapowiedź mojego nowego nabytku od: Shein. Paczka przyszła w piątek. Z tego powodu, że jestem bardzo niecierpliwą osobą bardzo oczekiwałam tego ciuszka, ale było warto, sweter jest przepiękny. Jest z tego fasonu, który można nosić typu hiszpanka, a przy tym wygląda bardzo sexy. Zapraszam do oglądania zdjęć z tym cudeńkiem :)

Hey guys!

This week I had a very busy week but fortunately in the weekend I found some time to take photoshoots with this lovely sweater. In my last post I wrote you a review of my new thing from: Shein. Package came on Friday. I am a very impatient person I've been waiting for this thing, but it was worth to wait, because sweater is beautiful.It's off-the-shoulder sweater, and it looks very sexy. I invite you to watch :)














  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Śliczna stylizacja! Torebka wygląda przecudownie *.*
    Wspólna obserwacja? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look. Piękny sweter, spódniczka i torebka rewelacyjna. Mam taki sam choker. Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten krój spódnicy i do tego ta torebka <3
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w spódniczce i w torebce! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się strasznie ta stylizacja! Uwielbiam połączenie spódniczek z sweterkami!Wyglądają genialnie! :D Ogólnie super blog i masz cudowne włosy! Obserwuję :D

    Pozdrawiam Pa0lka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek jest mega stylowy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo uroczo w tym zestawie :) Spódniczka i sweter są super!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek prezentuje się oszałamiająco!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten sweterek, stylizacja dzięki niemu wygląda tak cieplutko i miło. Ślicznie. :)
    Dzięki za obserwację, również obserwuję. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń