By Klaudia - 21:35

Hejka!

Jaka u Was pogoda? Pomimo, że zawitała do nas wiosna, u mnie na południu polski jest deszczowo, na szczęście w weekend była lepsza pogoda i udało mi się pocykać parę fotek. Tą stylizację chciałabym pokazać nastolatkom, ale nie tylko, ponieważ ten outfit możecie ubrać zarówno do szkoły jak i do pracy. Stylizacja prezentuje się elegancko, ale i wygodnie. Na sobie mam zwykły t-shirt, na to ubrałam czarną kurteczkę i dżinsy z dziurami. Do tego założyłam wygodne botki i oczywiście niezbędnik każdej kobiety-piękna torebka od: Manzana. Torebeczka ma piękny pastelowy kolor, idealny na wiosnę :) Zapraszam do oglądania :)








  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetny look na różne okazje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/03/fashionmiacom-review.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kobieca stylizacja :) Kurteczka i torebka są śliczne :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie właśnie wyszło piękne słońce! Uwielbiam wiosnę ;) Pięknie wyglądasz, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look najbardziej podoba mi się torebka <3 <3 <3
    Ładne fotki ;) Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie bardzo ładna pogoda, robi się coraz cieplej i jest ciągle słońce. Muszę Ci powiedzieć,że masz bardzo ładne brwi! Stylizacja bardzo ładna, ale niestety nie mój styl.
    Pozdrawiam, Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torebka ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja - tak jak piszesz , odpowiednia bez względu na wiek :) SPrawdzi się w wielu sytuacjach :) Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny set Kochana ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń