Camelowe baleriny w wiosennej stylizacji

By Klaudia - 10:41

 


W końcu przyszła do nas prawdziwa wiosna :) Już się nie mogłam doczekać tych słonecznych dni i wiosennych stylizacji. 

Nareszcie nadszedł też czas na noszenie wiosennego obuwia. Moja propozycja na ciepłe dni to baleriny od polskiej marki SAWAY, której obuwie są w pełni wykonywane z włoskiej skóry naturalnej. Baleriny w kolorze camel świetnie sprawdzą się zarówno do jeans'ów czy nawet zwiewnych sukienek. Dodatkowo złota ozdoba doda elegancji całej stylizacji, dzięki czemu na co dzień możemy wyglądać pięknie i stylowo. I najważniejsze buty są bardzo wygodne :) Mogłabym w nich chodzić cały dzień! 
Wybór na stronie sklepu jest naprawdę ogromny i znajdziecie tam jeszcze wiele innych pięknych modeli balerin :) 

Jak Wam się podoba taka stylizacja w zestawieniu z balerinami? :)





~wpis powstał we współpracy z Saway.pl~





  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Idealnie pasują do tej stylizacji :)

      Usuń
  2. Piękne butki! Fantastycznie pasują do tej stylizacji :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baleriny prześliczne, bardzo podoba mi się całość jak to połączyłaś w outfit <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Dziękuje pięknie!

      Usuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz wspaniale w tej stylizacji. Klasa i szyk. Podoba mi się jak fajnie współgra ze sobą cały outfit :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba zestawienie :) Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  6. Takie typowe płaskie baleriny są mało efektowe, ale te z leciutko podniesionym tylem i szpicem z przodu, są bardzo w moim guście☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Te od razu wyglądają bardziej elegancko :)

      Usuń
  7. Piekne zdjęcia i świetny outfit. Podobają mi się twoje buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mega lubię balerinki, ślicznie wyglądasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze <3 Piękne i niezwykle kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna oraz klasyczna stylizcja. Ta marynarka robi niesamowite wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech... jak Ci w nich pięknie i elegancko dzięki temu zdobieniu:))) ja w swoich zwykłych czuję się jak kaczuszka :D buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne. Będą pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądasz! Mnie najbardziej wpadła w oko marynarka, dodaje mega kobiecości i elegancji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne balerinki!!! Całość bardzo mi się podoba 😍!!!

    OdpowiedzUsuń