Beżowa sukienka w jesiennej stylizacji

By Klaudia - 15:02


Klasyczna beżowa sukienka niewątpliwie powinna znaleźć się w każdej kobiecej szafie, przyznam się, że to moja pierwsza dzianinowa sukienka w tak jasnym kolorze i jestem nią totalnie zauroczona ♥ Idealnie podkreśla kobiece kształty a marszczone rękawy i dół sukienki dodają jej charakteru ♥ Taka beżowa sukienka może również stanowić bazę pod wiele różnych stylizacji, dzięki czemu można ją łatwo łączyć z brązami czy czernią. 
Na górę zarzuciłam dodatkowo jeansową kurtkę a całość dopełniłam torebką na ramię w kolorze brązowym. 
Wszystkie produkty ze stylizacji znajdziecie na stronie Bonprix ♥ 

Jak Wam się podoba taki look? ♥




 

  • Share:

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Piękna jest ta sukienka! Cudnie wyglądasz w niej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie i tak najbardziej spodobała się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że coś wpadło Ci w oko :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :) Lubię takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ladnie wyglądasz! :)
    I ta sceneria do zdjęć piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :D Mojemu sercu jest bliższa wersja na sportowo, z białymi trampkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czuję się lepiej w wersji na sportowo :) Dziękuje Kochana :)

      Usuń
  6. Śliczna, elegancka i niezwykle kobieca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie :)
    Poproszę o taką pogodę jak ze zdjęć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka i świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja :) lubię nosić takie wiosną i latem. jesienią już nie bardzo, bo jestem mega zmarźlakiem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to połączyłaś, wyglądasz przepięknie <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna sukienka! Fantastycznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! Z tą beżową sukienka to różnie. Miałam swoją, dzianinową, z długim rękawem. Idealna na zimę czy złotą jesień, ale wyglądałam w niej bardzo blado, więc ją sprzedałam. Beż jest jednak bardzo trudnym kolorem i ciężko dopasować idealny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu mega :D totalnie w moim stylu!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka i przepięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń