Wiosenny look z pastelową marynarką w roli głównej

By Klaudia - 10:54


"Kwiecień plecień, bo przeplata - trochę zimy, trochę lata" i tutaj w 100% się zgadzam z tym przysłowiem. W jednym dniu jest 20° a na drugi dzień nagle tylko 8°. Wciąż nas zaskakuje ta pogoda...

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

W zeszłym tygodniu jednak udało mi się jeszcze skorzystać z pięknej pogody, zdecydowanie wiosennej i zrobić kilka zdjęć stylizacji.  

♥️♥️♥️♥️♥️

Tym razem postawiłam na pastele... a mianowicie na tą piękną pastelową marynarkę, którą znalazłam na stronie Bonprix. Połączenie marynarki, klasycznych jeans'ów i sneakers'ów okazało się totalnym strzałem w 10! Dzięki takiemu zestawieniu cała stylizacja jest elegancka a zarazem trochę sportowa, jednak wciąż wygląda bardzo stylowo. Ta propozycja dla osób, które tak jak ja cenią sobie wygodę, ale marynarka w połączniu ze szpilkami będzie równie świetnie wyglądać ♥️
Oczywiście o dodatkach również nie mogłam zapomnieć...cały look dopełniła torebka w kolorze białym z ozdobnie wycinanym wzorem. Jest po prostu cudna! ♥️ I na pewno wykorzystam ją również do wielu innych letnich stylizacji ♥️ Tą torebkę także znajdziecie na Bonprix ♥️




 

  • Share:

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Piękna, delikatna i niezwykle kobieca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna marynarka, uwielbiam takie pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :D Świetnie to wygląda. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, a marynarka skradła moje serce!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful tote bag! and you look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja i przepiękne zdjęcia! Zauroczyła mnie ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, w tym roku przysłowie idealnie się sprawdza, niestety! :D Mam nadzieję jednak, że już niedługo będziemy się cieszyć pięknymi, słonecznymi dniami :)
    Niebieska torebka jest bardziej w moim stylu, choć ta biała ma również swój urok :) Marynarka podoba mi się najbardziej! Piękny, delikatny look ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Dziękuje Kochana :)

      Usuń
  8. Pięknie wiosennie świeżo aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała torebka jest po prostu obłędna! :)
    Przepiękne, inspiracyjne ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Marynarka bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Jej, cudowna stylizacja, wyglądasz ślicznie! Zdjęcia takie ciepłe i wiosenne, aż miło popatrzeć :) Zachwycająca sesja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta stylizacja 😍
    Kolory iście wiosenne -miejmy nadzieje że zima już nie wróci 😊
    Przepięknie wyglądasz 😍
    W Bonprix, jak widać ,mają rewelacyjne rzeczy ☺
    Bardzo lubię ten sklep ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja :) elegancka z dużą dozą luzu, tak jak lubię :) a co do pogody to... wstałam dzis rano i chciałam iść na spacer, bo świeciło piękne słońce - idealnie na spacer nad morzem. Nie zdążyłam wypić kawy i już padał śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, delikatna, wiosenna stylizacja :D Niestety kwiecień plecień, maj również przywitał nas deszczem, silnym wiatrem, gradem, burzami, gdzieniegdzie trąbami powietrznymi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w pastelach 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w takich jasnych kolorach, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie wyglądasz! Bardzo mi się podoba każda część tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń