Zakątek

By Klaudia - 21:43



Hej Kochani :) Chciałabym się z Wami podzielić pewną nowiną, a mianowicie niedawno wprowadziłam się do nowego domu ♥️ Wreszcie mój pokój jest trochę większy od poprzedniego i miałam okazję go urządzić po swojemu od podstaw. Przedtem nie miałam pojęcia, że wybór łóżka i szafy może być aż tak trudny. Tyle jest teraz ciekawych rzeczy w sklepach, że trudno się na cokolwiek zdecydować. Na szczęście udało się!
  Urządzając pokój nie mogłam zapomnieć o dodatkach, które sprawiłyby, że pokój stałby się bardziej przytulny ♥️ Do wnętrza wybrałam wymarzony już od dawna biały baldachim z ozdobnymi lampkami LED, który możecie znaleźć na stronie Bonprix. To właśnie ten piękny element dekoracyjny sprawia, że czuję się jak u siebie ♥️

Miłego wieczoru Kochani ♥️


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Hi ♥️ I would like to share some news with you, namely I recently moved into a new home ♥ ️ Finally, my room is a little bigger than the previous one and I had the opportunity to decorate it in my own way. When I decorated the room I couldn't forget about details that would make the room more cozy ♥ ️ So I chose the long-dreamed white that you can find on the Bonprix website. I wore also beautiful spotted blouse from Shein ♥️


Have a nice evening ♥
 ️



Code "Q1profa" to get 15% off when the order over $60 to Shein





  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze