Floral look

By Klaudia - 12:48



Hejka Kochani ♥️ Niestety lato już dobiega końca, ale mam nadzieję, że przynajmniej pogoda nadal będzie piękna ♥️ Jak na razie nie przyjmuje do wiadomości, że miałoby być inaczej.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać chyba jedną z moich ulubionych stylizacji, ponieważ jest ona wygodna i zarazem elegancka ♥️ Wybrałam białą haftowaną bluzeczkę na ramiączkach, warstwową spódnicę w kwiaty od Shein, a jako dodatek do całej stylizacji, posłużyła mi przepiękna torebka ze sklepu internetowego Humbag ♥️ 

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja propozycja ♥️


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


In today's post I would like to show you probably one of my favorite styles, because it is comfortable and elegant at the same time ♥ ️ I chose a white blouse with straps, a layered skirt with flowers from Shein, and as an addition, I used a beautiful handbag from the Humbag online store ♥ ️


I hope you like my proposal ♥ ️





Discount code: "Q3profa15" (extra 15% off)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze