Letnie popołudnie w ogrodzie

By Klaudia - 19:55



Nareszcie znalazłam idealne miejsce do spędzania wolnego popołudnia, w końcu będę mogła w ciszy i spokoju odpocząć, czytając książkę na świeżym powietrzu i to relaksując się w takim pięknym hamaczku! ♥️ I powiem Wam, że już od dawna skrycie o nim marzyłam! Ten idealny, beżowy hamak z uroczymi frędzlami znalazłam na stronie wHAMAKu.pl. Myślę także, że po zakończeniu sezonu letniego wykorzystam go do dekoracji wnętrza w domu ♥️ Będzie się przepięknie komponował z różnymi dodatkami!

Na tą słoneczną pogodę wybrałam również piękny czerwony zestaw w serduszka od Shein, a sandałki na niskim słupku założyłam oczywiście od Royalfashion ♥️

Mam nadzieję, że spodoba Wam cała stylizacja i piękny hamak ♥️


♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Finally I found the perfect place to spend a free afternoon, finally I will be able to rest in peace and quiet reading a book in the open air and relaxing in such a beautiful hammock! ♥ ️ And I will tell you that I have secretly dreamed of him for a long time! I found this perfect, beige hammock with cute fringes at wHAMAKu.pl. I also think that after the summer season I will use it to decorate the interior at home ♥ ️ It will be beautifully composed with various accessories!



For this sunny weather I also chose a beautiful red hearts set from Shein, and of course I put sandals on a low post from Royalfashion ♥ ️



I hope you like the whole styling and beautiful hammock ♥ ️










Discount to shop Shein: Qprofa15 (extra 15% off)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze