Wiosna

By Klaudia - 20:41



Hejka Kochani ♥️ Ostatnio miałam okazję odwiedzić rynek w Gliwicach, a także udało mi się odkryć nowe uliczki w tym mieście ♥️ Pogoda na kolejną sesję była wprost idealna, poczułam już nawet wiosnę, to chyba przez te promyki słońca ♡ Ubrałam, więc piękną ciemnozieloną sukienkę, jest bardzo kobieca i elegancka, a przy okazji możemy się w niej czuć swobodnie. Dodatkowo pasek jest wiązany w talii, a same guziki dodają elegancji sukience. Na pewno idealnie sprawdzi się zarówno na randkę jak i do pacy. 
Mam nadzieję, że spodoba Wam się stylizacja ♥️












  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2019/03/as-long-as-you-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne kozaki szpilki i elegancka sukienka, pięknie!!

    OdpowiedzUsuń