Leoprad

By Klaudia - 10:17




Niedawno postanowiłam wyrwać się na zdjęcia z mojej małej miejscowości i odwiedzić pobliski park, na szczęście pogoda była łaskawa i nie było tak zimno, ale za to trochę wiało, co widać na zdjęciach :) Szukając jesiennych inspiracji modowych na Pintereście zauważyłam, że bardzo modne stały się rzeczy w stylu "Panterka", no więc mam i ja! Przynajmniej panterkowa koszula Shein pojawiła się w mojej szafie, do całości dobrałam czarne botki Born2be na słupku z ozdobnymi kwiatami z boku. Uwierzcie są MEGA wygodne! :)
 Miłego dnia :)





Recently, I decided to visit the nearby park, thankfully the weather was kind and it was not so cold :) Looking for autumn fashion inspirations on Pinterest I noticed that very fashionable have become things like "leopard", so I decided to order this amazing leopard blouse from shop Shein! :) It's my MUST HAVE fot autumn! I wore black Born2be boots. They are very comfortable ! :)
Have a nice day :)







  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze