Jesienno-letnia stylizacja

By Klaudia - 11:04


Jesień już coraz bliżej i pomimo, że ostatnio pogoda nas wyjątkowo rozpieszcza i na brak słońca nie możemy narzekać,  to jednak wieczory są już bardzo chłodne i cieplejszy ubiór jest czymś niezbędnym ♥ W takiej sytuacji u mnie idealnie sprawdza się sweterek na zapinanie marki Bonprix. Sweterek jest wykonany z przyjemnego w dotyku materiału i nie gryzie. I  powiem Wam, że to jeden z moich ulubionych sweterków w szafie ♥  
Całą stylizację uzupełniłam białą okrągłą torebką na łańcuszku (również jest z Bonprix) i czółenkami.

Pięknego dnia Kochani ♥




 



  • Share:

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz :)
    Mam podobny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Sweterek jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza i niezwykle kobieca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ten czas lubię najbardziej - połączenie letnich sukienek i wełnianych swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja i wyglądasz w niej świetnie. Sweterek cudny, zresztą cała reszta też super. No i jeszcze piękna sceneria. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie kochana wyglądasz, świetnie skomponowałaś stylizację! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham w tej stylizacji wszystko ❤️
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładny jest ten sweterek 😍
    Podoba mi się też miejsce, gdzie robiłaś zdjęcia 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja, to połączenie printu z białym kolorem. Rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak ostatnio dni faktycznie są ładne i sloneczne, ale jak rano idę do pracy to jest strasznie zimno. Świetna stylizacja, idealnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, muszę sobie kupić tego typu sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Zgadza się. Pogoda nas rozpieszcza, ale wieczory i poranki są chłodne :)
    Śliczna stylizacja, uwielbiam tak zapinane sweterki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wow, wow, jestem zachwycony, bardzo piękna stylizacja. Po prostu super. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, piękna stylizacja, nie chodzę co prawda w takich spódniczkach, ale na tobie ten zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega jest ta spódniczka *;* Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek jest przecudowny! kocham takie zestawy ;) pozdrawiam i oczywiscie obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz :) Uwielbiam ostatnio kardigany i łączenie ich z sukienkami lub spódnicami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten sweterek, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz! Jasne odcienie do Ciebie pasują. ;) Bardzo podoba mi się krój spódniczki. :)

    OdpowiedzUsuń