Piżamka jak ze snów

By Klaudia - 09:07


Dzień dobry Kochani ♥️ Szczerze Wam powiem, że nigdy wcześniej nie przykuwałam tak dużej uwagi na to w czym śpię, spałam np. w zwykłym t-shirt i legginsach, ale to zmieniło się już ostatnio, odkąd mam w swojej szafie tą piękną piżamkę w kwiaty ♥️ Aaaa właśnie takiej szukałam! 
Piżama jest naprawdę bardzo kobieca i wygodna, a to przecież podstawa do dobrego snu. Dodatkowo jest wykonana z satyny, która sprawia, że piżama jest elegancka a koronka wszyta w materiał dodaje jej zmysłowego charakteru ♥️ Pewnie też jesteście ciekawi, gdzie ją znalazłam, a więc... na stronie internetowej marki ASTRATEX ♥️ Pomimo piżam sklep oferuje również szeroki asortyment szlafroków, bielizny a nawet... strojów kąpielowych. 
Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie ♥️














 

  • Share:

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Wow kochana co za cudowna piżamka! Wyglądasz w niej obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna piżamka!:) Chciałabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna, kobieca 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piżamka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i bardzo kobieca piżamka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna piżamka i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pidżama świetna :) I na pewno wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz w tej piżamce bardzo zmysłowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! seksowna a zarazem dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wyglądasz zjawiskowo! <3
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, podoba mi się :) sama mam zwykłą koszulę nocną :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna piżamka, piękne połączenie materiału z koronką i śliczna kolorystyka. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  15. Piżama, która jest piękna, kobieca i wygodna do spania.
    Dziękuję za podzielenie się informacjami na temat pięknej piżamy
    Miłego tygodnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piżamka żeczywiście jest prześliczna 😊!!!

    OdpowiedzUsuń