Sukienka w cętki leoparda

By Klaudia - 14:42


W ostatnią niedzielę była tak piękna i słoneczna pogoda, że aż szkoda byłoby z niej nie skorzystać :) Razem z siostrą wybrałyśmy się na spacer i przy okazji na foteczki, jak to mamy w zwyczaju :) 

❤❤❤❤❤❤❤

Stylizacja, którą wybrałam na sesję jest całkowicie skompletowana w sklepie Bonprix. Jeansow'ą kurteczkę mieliście okazję zobaczyć już w poprzednim poście, jednak tym razem zestawiłam ją z piękną sukienką w cętki leoparda i balerinami z zapięciem na pięcie-są one niesamowicie wygodne :)Poprzednio pisałam też, że taka kurteczka pasuje dosłownie do wszystkiego i tak jest, sami zobaczcie!
  Cała stylizacja jest bardzo dziewczęca i wygodna :)








 

  • Share:

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Wyglądasz genialnie. Zarówno sukienka jak i katana są idealnie w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka sliczna ta sukienka i teowje zdiecia tez wspaniale :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie sukienki i dżinsowej kurtki :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna, a taka kurtka pasuje do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka!
    Uwielbiam takie panterkowe motywy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój także ulubiony wzór na nadchodzącą jesień :) Dziękujeee :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Do tego ten wzór idealnie do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przepadałam za takimi cętkowymi wzorami, ale w tym roku totalnie się do nich przekonałam i sama kupiłam dwie rzeczy z podobnym printem. Sukienka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna letnia sceneria. Prześlicznie wyglądasz... lato to najwspanialsza pora roku 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)
    Piękna kolorystyka stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń