Beautiful day

By Klaudia - 10:45


Ale piękny dzień! Trochę słońca pojawiło się na zewnątrz i od razu na twarzy zagościł uśmiech z pozytywną energią ♥️ Standardowo nie mogłam zmarnować tak pięknej pogody i zrobiłam kilka zdjęć stylizacji 💛 Ubrałam śnieżnobiały sweterek od Shein, mega wygodne ciemne jeansy z dziurami, które znalazłam na Bonprix, a jako dodatki do całej stylizacji wybrałam czarną, pojemną torebkę ze sklepu Manzana, a także beżową czapkę. Jak Wam się podoba całość? ♥️

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Beautiful day!  ♥ ️ I couldn't waste so beautiful weather and I made some styling photos 💛 I dressed  awesome white sweater from Shein, a comfortable dark jeans that I found on Bonprix, as accessories for the whole stylization, I chose a black, capacious handbag from Manzana, as well as a beige cap. Have a nice day ♥ ️





  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jesteś bardzo piekna i masz boskie nogi! Długie kozaki świetnie podkreślają Twoja figurę, nogi!!

    OdpowiedzUsuń