By Klaudia - 08:29

Hejka!

Lubicie chodzić w różnego rodzaju sukienkach? Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam :) Szczególnie przepadam za krótkimi kreacjami, które podkreślają nóżki. Niedawno przeglądałam internet i znalazłam super stronkę StyleWe, która urzekła mnie paroma sukienkami. Oto kilka inspiracji na dziś :) Zapraszam :) 



Do you like wearing all kinds of dresses? I don't know about you, but I love :) Particularly I like short creations that highlight the legs. Recently I browsed the internet and I've found a great page StyleWe, where they have a great dereeses. You can find some holiday cocktails dresses. I share with you with some inspirations today :) Just fashion now. Welcome :)





  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Podoba mi się ta satynowa na ramiączkach na drugim zdjęciu, ale wiem, że pewnie wyglądałabym w niej jak ziemniak hahahah


    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka w liscie to propozycja ktora najbardziej mi sie podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post!

    if you pick up dresses, glamchase edinburgh prom dresses reviews gives you amazing choices.

    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń