Prezenty na Dzień Mamy!

By sandina - 10:24

Dzień Mamy tuż, tuż. Czy myślałyście już o jakimś prezencie? W tej notatce przedstawię Wam kilka propozycji na szykowny prezent w przestępnej cenie oraz z konkretnych sklepów. Być może dzięki temu podsunę Wam kilka pomysłów lub zamienniki na prezent ;) Pozdrawiam i zapraszam do oglądania :*

1.  Coś dla mamy dla relaxu

Suszki zapachowe IKEA 4,99
43,99 Empik
Komplet świec Yoga - Home&You 14,99

Filiżanka Rosa - Home&You 6,99
 2. Coś dla mamy uwielbiającej sztukę

Poszewka 8,99 Home&You 

Świeczki IKEA 14,99


Dodaj napis
3. Coś dla mamy lubiącej pracę w ogródku

Kamyczki dekoracyjne IKEA ok.7 zł

Home&You - ok.30 zł

Nożyce do cięcia krzwów - Leroy Merlin - 22,99 zł


Mam nadzieję, że choć troszkę podpowiedziałam Wam co można kupić swojej ukochanej mamie :)

  • Share:

You Might Also Like

10 komentarze

  1. szczerze powiedziawszy jeszcze się nad tym nie zastanawiałam :)
    pomysły naprawdę oryginalne :)
    zapraszam do siebie i obserwacji: http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje!


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ dla Pań które lubią klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku genialne pomysły na prezent szoda że wcześniej tego nie zobaczyłam ♥'

    zapraszam http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za filiżanką, Grocholę czytałam,, będzie w sam raz
    poi jak ktoś lubi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysły, moja mama ucieszyłaby się z tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świtne pomysły!
    http://dag-dagool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful selection, love them all! Happy News Year(:

    OdpowiedzUsuń