Targi ślubne - inspiracje ślubne.

By sandina - 13:17

Na dzisiaj mam dla Was inspiracje związane ze ślubem, a także spis targów ślubnych na terenie woj. śląskiego. Wraz z nowym rokiem narzeczeni planują swój ślub. Targi ślubne mogą się okazać bardzo korzystnym rozwiązaniem dla narzeczonych, gdyż często można na nich wygrać jakiś dodatek,tym samym oszczędzając choć na jednaj rzeczy, a także podpatrzeć ciekawe inspiracje, wybrać zespół bądź po prostu popodziwiać śliczne modelki w ślubnych sukniach ;)

Spis targów ślubnych:


15-16.02.2014r. - C.H. Europa Centralna

5 - lutego 2014 - Rybnik
Targi Ślubne
Focus Mall

16 - lutego 2014 - Bielsko-Biała
XIII Bielskie Targi Ślubne

6 - kwietnia 2014 - Wrocław
XXIX Dolnośląskie Targi Ślubne


A oto kilka ślubnych inspiracji:









Suknia marzeń.










Suknia ślubna projektu Zac Posen.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. fajne inspiracje :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje. Ja juz swoja suknie slubna mam wymyslona. Ale to jeszcze kupe czasu do tego fantastycznego dnia mam :)

    Jesli jestes zainteresowa wspolna obserwacja to daj znac u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te stylizacje <3
    dodaję do obserwowanych :)
    świetny blog, w razie możliwości będę się starała wchodzić jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń